אבי משולם דוריה למפל / מיוחד לט ו באב הכירו את הפאוור קאפלז של תל אביב חלק ראשון טיים אאוט / הגישה את התוכנית לילה טוב ישראל המהדורה המרכזית (מגישה מחליפה) ומהדורת חדשות סוף השבוע של חברת החדשות.

אבי משולם דוריה למפל / מיוח×" לט ו ×'א×' ×"כירו את ×"פאוור קאפלז של תל א×'×™×' חלק ראשון טיים אאוט / הגישה את התוכנית לילה טוב ישראל המהדורה המרכזית (מגישה מחליפה) ומהדורת חדשות סוף השבוע של חברת החדשות.. דוריה למפל‏, כתב אישום נגד המשטרה: הגישה את התוכנית לילה טוב ישראל המהדורה המרכזית (מגישה מחליפה) ומהדורת חדשות סוף השבוע של חברת החדשות. אני רוצה להודות למנהלי ולעובדים הנהדרים בחטיבת החדשות: כדוגמני הקטלוג משמשים זוגות (לאו דווקא בני זוג) תל אביביים ומעודכנים, כמו המוזיקאים רונה קינן ושלומי שבן או עורך אתר האינטרנט וואלה! הגישה את התוכנית לילה טוב ישראל של חברת החדשות בערוץ רשת 13.

חדשות הערב בהגשת דוריה למפל, כל ערב בשעה 20:00. 'לפי הטוויטר הייתי בטוח שרצחת אותו. סמסו מזל טוב למגישת חדשות הלילה דוריה למפל בת ה־33 ולבן זוגה, מנכל רדיו תל־אביב אבי משולם (39), שמצפים לילד ראשון. למפל תסיים את תפקידה בסוף חודש אוגוסט. מהדורת החדשות המרכזית של כאן 11, כל הדיווחים, הפרשנויות, והכותרות שעשו את היום, והסיפורים שכולם ידברו עליהם מחר.

מ×'ישות ×'שיק יונית לוי ועמלי×
מ×'ישות ×'שיק יונית לוי ועמלי×" ×"ואק ×"ופקות ×"ופע×" from besttv232-ynet-images1-prod.cdn.it.best-tv.com
הקולגות עמליה דואק ויונה לייבזון שעלו על שמלות קצרות וסנדלים והזכירו לנו למה אנחנו מעדיפים שהמגישים יעמדו לאורך המהדורה. דוריה למפל‏, כתב אישום נגד המשטרה: מהדורת החדשות המרכזית של כאן 11, כל הדיווחים, הפרשנויות, והכותרות שעשו את היום, והסיפורים שכולם ידברו עליהם מחר. הכירו את דוריה למפל, האחת שנבחרה להיות הפנים של מהדורת החדשות של כאן 11. תתפטרו עכשיו, באתר וואלה!‏, 26 בנובמבר. בספטמבר 2016 נולדה בתם הבכורה. 'לפי הטוויטר הייתי בטוח שרצחת אותו. © צילום מסך דוריה למפל כאן 11 דוריה למפל, מגישת מהדורת החדשות בתאגיד כאן, הודיעה כי תפרוש מתפקידה בסוף אוגוסט, לאחר שנתיים וחצי בלבד בתפקיד.

תתפטרו עכשיו, באתר וואלה!‏, 26 בנובמבר.

מי שכבר פגש בעבודתה, ימצא כאן המשכיות של עשייתה הקודמת: This opens in a new window. אנחנו מבטיחים לכם ששם כזה לא שמעתם עד כה. בספטמבר 2016 נולדה בתם הבכורה. הייתי שמחה ללכת על תפוצ׳יפס הלא הוא החטיף המושלם אבל לא היה 3. זה הראיון הראשון שנערך עמה, למרות שכבר שנים היא בחזית העשייה הטלוויזיונית עם תוכנית אקטואליה לילית. הגישה את התוכנית לילה טוב ישראל של חברת החדשות בערוץ רשת 13. דוריה למפל היא מגישת טלוויזיה ועיתונאית ישראלית, מגישת חדשות הערב בערוץ כאן 11. סיבת העזיבה לא נמסרה וכרגע אין עדיין מועמדים להחליפה. את המהדורה הגישו קרן מרציאנו ודוריה למפל וערכו יניב הלפגוט וגידי ויניש. מהדורת החדשות המרכזית של כאן 11, כל הדיווחים, הפרשנויות, והכותרות שעשו את היום, והסיפורים שכולם ידברו עליהם מחר. אגב, המגישה האחרת של המהדורה עוד פחות מציאה ממנה. משולם (אבי, בן זוגה, ורר) לא ראה את התוכנית, אבל קרא את התגובות, ואמר לי:

© צילום מסך דוריה למפל כאן 11 דוריה למפל, מגישת מהדורת החדשות בתאגיד כאן, הודיעה כי תפרוש מתפקידה בסוף אוגוסט, לאחר שנתיים וחצי בלבד בתפקיד. דוריה למפל, מגישת מהדורת החדשות בתאגיד כאן, הודיעה כי תפרוש מתפקידה בסוף אוגוסט, לאחר שנתיים וחצי בלבד בתפקיד. תתפטרו עכשיו, באתר וואלה!‏, 26 בנובמבר. דוריה למפל‏, כתב אישום נגד המשטרה: שימש עורך עיתון מעריב מדצמבר 2010 עד אוגוסט 2011.

×
×"ורי×" למפל from cafe.themarker.com
מהדורת החדשות המרכזית של כאן 11, כל הדיווחים, הפרשנויות, והכותרות שעשו את היום, והסיפורים שכולם ידברו עליהם מחר. מהדורת חדשות הערב בהגשת דוריה למפל. משולם (אבי, בן זוגה, ורר) לא ראה את התוכנית, אבל קרא את התגובות, ואמר לי: מאז עזיבתו של פרידמן, למפל מגישה לבדה את לילה טוב ישראל, שעברה לרשת עם פיצול ערוץ 2. זו היתה תקופה מעניינת ומאתגרת עבורי, אמרה היום למפל לאחר הודעת הפרישה. * דוריה למפל (ראשת הממשלה), אבי משולם (דובר ראשת הממשלה), טל טנצר (הקלטות/עריכות/מאבטח ראשת הממשלה), אופיר קנר ומאור כהן (פתיח + אופיר קנר. אנחנו מבטיחים לכם ששם כזה לא שמעתם עד כה. אבי משולם (39), מנכל רדיו תל אביב, בזוגיות.

שימש עורך עיתון מעריב מדצמבר 2010 עד אוגוסט 2011.

* דוריה למפל (ראשת הממשלה), אבי משולם (דובר ראשת הממשלה), טל טנצר (הקלטות/עריכות/מאבטח ראשת הממשלה), אופיר קנר ומאור כהן (פתיח + אופיר קנר. אבי משולם (39), מנכל רדיו תל אביב, בזוגיות. © צילום מסך דוריה למפל כאן 11 דוריה למפל, מגישת מהדורת החדשות בתאגיד כאן, הודיעה כי תפרוש מתפקידה בסוף אוגוסט, לאחר שנתיים וחצי בלבד בתפקיד. מגישת החדשות דוריה למפל<br />מצפה לילד ראשון מגישת מהדורת חדשות הלילה בערוץ 2 ובן הזוג שלה בשמונה השנים האחרונות, אבי משולם, יקבלו לעולם צאצא ראשון. דוריה למפל, מגישת מהדורת החדשות בתאגיד כאן, הודיעה כי תפרוש מתפקידה בסוף אוגוסט, לאחר שנתיים וחצי בלבד בתפקיד. זו היתה תקופה מעניינת ומאתגרת עבורי, מסרה למפל. אנחנו מבטיחים לכם ששם כזה לא שמעתם עד כה. שבעה דוברים ערבים הופיעו בתוכנית, וגם כאן עיקר העיסוק היה בתקיפת תושבי שפרעם ובריסוס גז פלפל על משפחה בנתבג. דוריה למפל, אחת משתי מגישות המהדורה המרכזית בערוץ כאן 11, פורשת מתפקידה לאחר כשנתיים וחצי. גם משה נוסבאום וסנדלי השורש שלו היו שם, כמו גם אילן לוקאץ', מנכל חברת חדשות 2 אבי וייס, דוריה למפל ההריונית ובן הזוג אבי משולם, דפנה ליאל בהרכב משפחתי מלא ועוד. אני רוצה להודות למנהלי ולעובדים הנהדרים בחטיבת החדשות: מאז עזיבתו של פרידמן, למפל מגישה לבדה את לילה טוב ישראל, שעברה לרשת עם פיצול ערוץ 2. את המהדורה הגישו קרן מרציאנו ודוריה למפל וערכו יניב הלפגוט וגידי ויניש.

מהדורת החדשות המרכזית של כאן 11, כל הדיווחים, הפרשנויות, והכותרות שעשו את היום, והסיפורים שכולם ידברו עליהם מחר. אני רוצה להודות למנהלי ולעובדים הנהדרים בחטיבת החדשות: דוריה למפל, מגישת מהדורת החדשות בתאגיד כאן, הודיעה כי תפרוש מתפקידה בסוף אוגוסט, לאחר שנתיים וחצי בלבד בתפקיד. זו היתה תקופה מעניינת ומאתגרת עבורי, מסרה למפל. הגישה את התוכנית לילה טוב ישראל המהדורה המרכזית (מגישה מחליפה) ומהדורת חדשות סוף השבוע של חברת החדשות.

מיל×
מיל×"×" מוחרמת למ×'ישת ×"מ×"×"ור×" ×"ורי×" למפל ×'ראיון ×'לו×'ס from images.globes.co.il
This opens in a new window. אבי משולם (39), מנכל רדיו תל אביב, בזוגיות. דוריה למפל, במסד הנתונים הקולנועיים imdb (באנגלית). את המהדורה הגישו קרן מרציאנו ודוריה למפל וערכו יניב הלפגוט וגידי ויניש. * דוריה למפל (ראשת הממשלה), אבי משולם (דובר ראשת הממשלה), טל טנצר (הקלטות/עריכות/מאבטח ראשת הממשלה), אופיר קנר ומאור כהן (פתיח + אופיר קנר. שבעה דוברים ערבים הופיעו בתוכנית, וגם כאן עיקר העיסוק היה בתקיפת תושבי שפרעם ובריסוס גז פלפל על משפחה בנתבג. זו הסיבה העיקרית לרייטינג הירוד של המהדורה הכי טובה מבחינה מקצועית. אבי משולם יוצרים מותג מנצח.

בראש הקבוצה עמד העורך הראשי אבי משולם.העיתונאים נפגשו עם בני קצובר וביקרו ב''חוות גלעד''.

משולם (אבי, בן זוגה, ורר) לא ראה את התוכנית, אבל קרא את התגובות, ואמר לי: אני רוצה להודות למנהליי ולע. 'לפי הטוויטר הייתי בטוח שרצחת אותו. למפל תסיים את תפקידה בסוף חודש אוגוסט. בספטמבר 2016 נולדה בתם הבכורה. בצעירותו היה משולם דובר נוער הליכוד וחבר מערכת התוכנית איך להרוס שעה של קבוצת טeלeנוער, ששודרה במסגרת שידורי חברת הכבלים תבל. זו היתה תקופה מעניינת ומאתגרת עבורי, אמרה היום למפל לאחר הודעת הפרישה. כדוגמני הקטלוג משמשים זוגות (לאו דווקא בני זוג) תל אביביים ומעודכנים, כמו המוזיקאים רונה קינן ושלומי שבן או עורך אתר האינטרנט וואלה! דוריה למפל, ברשת החברתית אינסטגרם. הגישה את התוכנית לילה טוב ישראל של חברת החדשות בערוץ רשת 13. אגב, המגישה האחרת של המהדורה עוד פחות מציאה ממנה. © צילום מסך דוריה למפל כאן 11 דוריה למפל, מגישת מהדורת החדשות בתאגיד כאן, הודיעה כי תפרוש מתפקידה בסוף אוגוסט, לאחר שנתיים וחצי בלבד בתפקיד. התגוררה עם אמה ברמת גן עד גיל 6, אז עברו לתל אביב.

דוריה למפל, אחת משתי מגישות המהדורה המרכזית בערוץ כאן 11, פורשת מתפקידה לאחר כשנתיים וחצי דוריה למפל. למפל מסיימת את תפקידה בסוף אוגוסט.

Posting Komentar

Lebih baru Lebih lama

Facebook